Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 4, 2011
Image Size
447 KB
Resolution
1024×683
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,648
Favourites
84 (who?)
Comments
38
Downloads
44

Camera Data

Make
Panasonic
Model
DMC-ZS7
Shutter Speed
1/20 second
Aperture
F/3.3
Focal Length
4 mm
ISO Speed
400
Date Taken
Dec 4, 2011, 7:43:01 PM
Software
Adobe Photoshop CS5 Windows
×
Feraligatr Hat by Stephys-Adoptables by CanineHybrid Feraligatr Hat by Stephys-Adoptables by CanineHybrid
ASDFGHJKL :la: :la: :la:

DUDE, I AM A FERALIGATR


(Go look at her stuffff)

Hat :iconstephys-adoptables: Stephys-Adoptables
Photo :iconcaninehybrid: CanineHybrid
Add a Comment:
 
:iconladyshar:
LadyShar Featured By Owner Jan 18, 2012  Student General Artist
but I heard you liked Mudkips?

haha awesome hat!!!!!
Reply
:iconcaninehybrid:
CanineHybrid Featured By Owner Feb 19, 2012  Professional General Artist
MUDKIPS? I LUUURRVVEE MUDKIPS!
Reply
:iconladyshar:
LadyShar Featured By Owner Feb 20, 2012  Student General Artist
haha who doesn't other than San. >.<
Reply
:iconcaninehybrid:
CanineHybrid Featured By Owner Feb 20, 2012  Professional General Artist
omg right!? Seriously, dat bitch is crazy. Mudkips are the best, I don't know what she's thinking <<
Reply
:iconladyshar:
LadyShar Featured By Owner Feb 21, 2012  Student General Artist
lol well you know San, gotta be different.
Reply
:iconnyctophobic-draga:
Nyctophobic-Draga Featured By Owner Dec 11, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
so lucky
Reply
:iconcartoonistthatme:
CartoonistThatMe Featured By Owner Dec 5, 2011
cool hat. for me, fleece animal hats is one thing that i can make.
Reply
:icondoom-wulf:
Doom-Wulf Featured By Owner Dec 5, 2011  Student Traditional Artist
That hat looks awesome Riley
Reply
:iconkratr-the-loz-raver:
KraTr-the-LOZ-Raver Featured By Owner Dec 5, 2011
YEAH!
Reply
:iconkratr-the-loz-raver:
KraTr-the-LOZ-Raver Featured By Owner Dec 5, 2011
Although... it more resembles Croconaw.
Reply
:iconignisardor:
IgnisArdor Featured By Owner Dec 5, 2011  Hobbyist Digital Artist
Th-that's ADORABLE!! :squee: asdghsjhafgskjfgdskj.

*cough cough*
Reply
:iconoshiiryuu:
OshiiRyuu Featured By Owner Dec 5, 2011  Student General Artist
YOU MUST DO HYDROPUMP!!
Reply
:iconkadoangel13:
KadoAngel13 Featured By Owner Dec 5, 2011
Looks awesome!!!!
Reply
:iconblueyicefox:
Blueyicefox Featured By Owner Dec 5, 2011  Student Digital Artist
That's cool!! :D
Reply
:iconfreebro:
Freebro Featured By Owner Dec 4, 2011  Student General Artist
You look like someone I know... but a guy... oh well :D
Reply
:iconskyfire428:
SkyFire428 Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist General Artist
That is awesome!
Reply
:iconsaiyamewome:
saiyamewome Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist Artisan Crafter
Feraligatr = :heart:
Reply
:iconstephys-adoptables:
Stephys-Adoptables Featured By Owner Dec 4, 2011
Ooooh, Snap! Dude you look epic in your new hatzorz. B|
I'm so glad you love it oh god asiudhaf.<3
Coolest Feraligatr in all the land!
Reply
:iconskaros444:
Skaros444 Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist
Jeez Riley!
You jumped on that hat like a hot-cake! :XD:

I'm planning on making a Skaros hat real soon! I just have to make it past finals though =P
Reply
:icontaokyuubimon:
TaoKyuubimon Featured By Owner Dec 4, 2011
That's awesome! I love Feraligatr. <3
Reply
:icongalaxy-squid:
Galaxy-Squid Featured By Owner Dec 4, 2011  Student General Artist
COOL3ST... TH1NG... 3V3R! 1 W4NT...
Reply
:iconlunytoastywolf:
LunyToastyWolf Featured By Owner Dec 4, 2011   General Artist
haha what an epic hat id be like JGJDBKJDKJSNK *buys instantly* lolz :3 soo awesome ^^
Reply
:icon6pathsofpain:
6pathsofpain Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist Traditional Artist
omg the only thing that could make it more awesome than it actually is, is eyes and a muzzle. I still want one tho.
Reply
:iconnight-pursuer:
Night-Pursuer Featured By Owner Dec 4, 2011
o3o I need a hat. I need a hat.. I need a hat... Must glomp hat.....
Reply
:iconjingostar:
Jingostar Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist General Artist
AHZDFK, I WANTS ONEEEE :iconiloveyouplz:
Reply
:iconcaninehybrid:
CanineHybrid Featured By Owner Dec 4, 2011  Professional General Artist
*clings* MINE
Reply
:iconjingostar:
Jingostar Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist General Artist
Y U DO THIS?!? D:
Reply
:iconsplashsillyone:
splashsillyone Featured By Owner Dec 4, 2011  Student General Artist
Dude, I love that hat. xD
Reply
:iconcaninehybrid:
CanineHybrid Featured By Owner Dec 4, 2011  Professional General Artist
As do I! Today was the first day I got to wear it :3
Thanks
Reply
:iconsplashsillyone:
splashsillyone Featured By Owner Dec 4, 2011  Student General Artist
Hahaha. It's super cute! :3
Reply
:iconriolu-mewfan:
riolu-mewfan Featured By Owner Dec 4, 2011  Hobbyist General Artist
cool C:
Reply
:iconcaninehybrid:
CanineHybrid Featured By Owner Dec 4, 2011  Professional General Artist
Yesss :>>
Reply
:iconkillinov:
Killinov Featured By Owner Dec 4, 2011
w00t! Win hat, I'd totally buy 20 of them if I was rich, lol!
Reply
:iconcaninehybrid:
CanineHybrid Featured By Owner Dec 4, 2011  Professional General Artist
Haha right? I saw this and like 15 minutes after it was posted I was like HGUAHGHSKFF *buy*
Reply
:iconkillinov:
Killinov Featured By Owner Dec 4, 2011
Bahahaha! That's how I feel now! buuuuut I can has no paypal :/ Am sad now.
Reply
:iconheartlesssarahcat:
HeartlessSarahcat Featured By Owner Dec 4, 2011  Student General Artist
I wish my hat-buyers would take pictures like this! cx
Reply
:iconcaninehybrid:
CanineHybrid Featured By Owner Dec 4, 2011  Professional General Artist
:> Then you could ask them to do that for you! And give them incentive by featuring them in a "satisfied customers" gallery folder
Reply
:iconheartlesssarahcat:
HeartlessSarahcat Featured By Owner Dec 5, 2011  Student General Artist
What a great idea! 8D

Thank you so much, Riley!
Reply
Add a Comment: